Plieger
Ging ook voor een rrrush
Het project
overzicht en SEO-optimalisatie
Voor Plieger, specialist in sanitair, verwarming en installatiemateriaal, ontwikkelde RRRUSH een strategie om de online zichtbaarheid te verbeteren en het enorme productaanbod overzichtelijk te maken. We optimaliseerden de SEO-content en creëerden nieuwe landings- en categoriepagina’s die de klant helpen sneller te vinden wat hij zoekt.
Onze aanpak
structuur, content en gebruiksgemak
We voerden SEO-audits uit, brachten het aanbod opnieuw in kaart en ontwikkelden duidelijke pagina’s die populaire producten uitlichten. Zo verbeterden we de zoekresultaten, de gebruikservaring en conversie in één klap. We draaiden volledige zoekwoordenanalysen uit, onderzochten welke producten het best verkocht werden en waarnaar het meest gezocht werd. Op die manier konden we duidelijk in kaart brengen hoe we informatie het best konden presenteren.
Het resultaat
betere zichtbaarheid en omzetstijging
De vernieuwde website zorgt ervoor dat klanten sneller vinden wat ze zoeken en meer kopen. Plieger zag een stijging in omzet, meer herhaalbezoeken en een toename in complete aankopen doordat bezoekers makkelijker worden doorgestuurd naar andere categorieën.
Deze case laat zien dat slimme content en een heldere structuur het verschil kunnen maken, ook (of juist) wanneer je een gigantisch aanbod hebt.
Recensies
Work with us
Join de vele merken die hun markt al op zijn grondvesten laat schudden.
Bereik een veel groter publiek, word weer de autoriteit in jouw markt met nieuwe ideeën en een verhaal waar niemand omheen kan. Af van de rustiness: make them feel the rush!"