Klantcases

Deze reuzen kregen rush

Wat we doen? We maken slapende reuzen wakker en laten ze weer domineren in hun markt. We creëren adrenaline met onvergetelijke content, wanneer het effect uit jouw verhaal sluipt. En als de AED voor grote merken, reanimeren we de liefde van je doelgroep voor jouw ideeën. Zo ontwaakte we ook deze slapende reuzen met een injectie aan kwaliteit en adrenaline in hun content. Nu trekken zij klanten aan als spijkers in een magneetfabriek.

Zij gingen voor Rrrush

Hej*, iedereens favoriete doe-het-zelf merk. En elke dag weer een feestje om mee samen te werken! Van productpagina’s tot webteksten, tv-commercials, social media campagnes, nieuwsbrieven en in-app content. Voor content die staat als een huis is zelfs IKEA bij ons aan het juiste adres. Met een communicatiestrategie die sneller staat dan jij je PAX-kast in elkaar zet. Dus voor een 'wereld aan ideeën' zit je bij ons goed. Benieuwd? Bekijk ons IKEA-werk.

*Hej is Zweeds voor 'hey jij daar s*xy thing!' (of gewoon voor 'hallo' volgens IKEA).

Het marketingapparaat van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Want ook de Nederlandse staat is gewoon een A-merk! Handelsmissies, internationale samenwerkingen, economische projecten met een humanitaire knipoog: het draagt allemaal bij aan de grootsheid die ons klein kikkerlandje wereldwijd uitstraalt. En daar hoort natuurlijk hele vette content bij. Dus wat nou 'overheid niet sexy'… Geloof je het niet? Kijk zelf maar!

In opdracht van ABN AMRO werkte RRRUSH (voorheen NUBIS/STUDIOS) mee aan het verbeteren van de digitoegankelijkheid van zowel de website als de app van de bank. Met een Europese deadline om de digitoegankelijkheid op orde te hebben en een duidelijke ambitie om als bank inclusiever te worden, was het tijd voor herijking van de digitale communicatie van ABN AMRO.

Het doel was dan ook duidelijk: een bank die spreekt in begrijpelijke taal, herkenbaar is voor de klant en voldoet aan de nieuwe toegankelijkheidsnormen. Af van het imago ‘de strenge meneer die vertelt wat je allemaal niet kan of mag’ naar ‘de bank die meedenkt en oplossingen biedt’.

Nog zo’n sterk voorbeeld van een samenwerking waar we energie van krijgen! En ook nog met een opdrachtgever waar we warm van worden. Met de kenniscontent voor Essent hielpen we miljoenen Nederlanders kosten besparen op hun energierekening. Met tips om het huis energiezuiniger te maken, stookkosten te verlagen, of het gasverbruik terug te dringen. We schreven en deelden de handigste en slimste tips! Dus als je slim bent, doe er je voordeel mee…

Ook voor dé bank voor ondernemers leverden we een 'Knab' staaltje werk! Wat we deden? Kenniscontent maken – voor ondernemers, van ondernemers. We deelden financiële tips, maakten van saaie onderwerpen hele vette content en gaven Knab waar voor hun geld. Daar weten andere banken geen munt uit te slaan!

En zij kregen ook Rrrush

AI, Copywriting, Strategie
2025
Europa
AI, Copywriting, Strategie
2025
Nederland
Copywriting, SEO, Strategie
2024
Internationaal
Copywriting, SEO, Strategie
2024
Nederland
AI, Copywriting, SEO
2023
Europa, Nederland
Copywriting, SEO, Strategie
2023
Nederland
Copywriting, Strategie
2023
Nederland
AI, Copywriting, Strategie
2022
Nederland
Copywriting
2022
Nederland

Work with us

Join de vele merken die hun markt al op zijn grondvesten laat schudden.
Bereik een veel groter publiek, word weer de autoriteit in jouw markt met nieuwe ideeën en een verhaal waar niemand omheen kan. Af van de rustiness: make them feel the rush!"